Gyakran Ismételt Kérdések

Termék információk

  • Meddig tárolhatók a mézek?

    Termékeink mindig frissek, a lehető legkevesebb időt töltik el a raktárban és a polcon. Frissen szállítjuk ki őket. A mézek alapvetően nem romlanak meg, ha jól tároljuk őket, korlátlan ideig fogyaszthatók.

  • Hogyan tároljam a mézet?

    Száraz, hűvös helyen, szobahőmérsékleten (16-22°C). Ízesített mézek esetén felbontás után, a címkén meghatározott időn belül fogyasztható.

  • Valóban BIO terméket kínálunk?

    Igen, a Biokontroll Hungária Kft. oldalán megtalálható a tanúsítványunk.

  • Milyen adalékanyagot tartalmaznak a mézek?

    Kizárólag természetes alapanyagokkal dolgozunk, egyik termékünk sem tartalmaz színezéket, aromát, hozzáadott cukrot és tartósítószert sem.

  • Ellenőrzöttek-e az étrend-kiegészítők?

    Igen, az OGYÉI weboldalán megtalálható a regisztrációjuk.

Vásárlási információk

  • Hogyan tudok vásárolni?

    Vendégként és regisztrált felhasználóként is lehet vásárolni az oldalon. Válogass termékkategóriáink között és a kiválasztott terméket tedd a kosárba.

  • Milyen fizetési módok vannak?

    Előreutalás, és utánvétes fizetés. A fizetési feltételekről, kérlek tájékozódj az ÁSZF-ünkből.

  • Az oldalon található árak tartalmaznak ÁFA-t?

    Igen.

Rendelési információk

  • Vissza tudom nézni a korábbi rendeléseimet?

    Igen, a profilodon belül megtalálod őket.

  • Hogyan tudok cégként rendelni?

    Kérlek add meg a profilodon belül a cégnevet, a számlázási adatokat és automatikusan kiállítjuk az elektronikus számlát, melyet e-mailben küldünk.

Szállítási információk

  • Mennyi időn belül érkezik házhoz a megrendelt termék?

    Feladást követő 2-3 napon belül érkeznek meg a csomagok.

  • Mi történik, ha a szállítás során eltört a termék?

    Kérlek átvétel után egyből vedd fel velünk a kapcsolatot, e-mailben vagy telefonon, és készíts képet a sérült csomagról.

  • Tudok kártyával fizetni a futárnál?

    Igen.

  • Hová kérhetem a kiszállítást?

    Magyarország területén bárhová.

  • Tudok külföldre rendelni?

    Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, megpróbálunk segíteni.

  • Van-e lehetőség ingyenes kiszállításra?

    Igen, minden 15.000.- Ft értékű vásárlás felett a kiszállítás Magyarország területén belül ingyenes.

  • Mit tegyek, ha nem érkezett meg a csomagom?

    Kérlek, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik utánajárnak a problémának.